<
Субота, 22.09.2018, 10:18 Головна | Реєстрація| Вихід | Вхід

Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Наше опитування

Вілла "Голуб"
Всього відповідей: 31

Вілла "Голуб"

Яремче 2 кімнати двохмісні, 1 – трьохмісна, 1 – чотирьохмісна. Зручності - ванна, душ, туалет, вода холодна-гаряча, телевізор, екскурсії на Буковель, опалення автономне, продаж сувенірів, можливе харчування.

Додаткові послуги: Садиба знаходиться посеред фруктового саду, прогулянки лісом.

Адрес: м. Яремне, вул. Литвина, 49, 78500

Телефон: +380969422810 - Оксана 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Книга Відгуків!!!

Залиши свій відгук.

Yaremche/Yarencha/

Яремче/Яремча/

Яремчі

Відпочивай у чарівному куточку Українських Карпат м. Яремчі і на тебе очікує багато сюрпризів та приємних вражень. Ти знайдеш тут: чистоту, спокій, затишок, здоров'я, музу, ідеї, а саме головне відпочинок для тебе твоїх коханих та сім'ї. Ми радо запрошуємо на відпочинок до нас, студентів всіх вузів та університетів - повірте це для Вас. Адже курорт Яремче знатний ще за часів Польщі, а тепер відомий на всю Україну гірськолижний курорт "Буковель" також Яремче. Ми запропонуємо Вам екскурсії в "Буковель" та чудовий спокійний і затишний відпочинок у нашій Віллі.

+380969422810 -Оксана

vkarpatah@ukr.net

Наш банер:

 

Статистика




«Тайстра»Яремче«Чугайстри» в пам'ять Андрію Снісаренко.

Або випадок, що трапився на домашній сцені. Для одного з урочистих концертів «Тайстра» підготувала новий номер. Виконувався він без супроводу. І ось номер оголошений. Чотири співаки приступили до мікрофонів і почали співати. Раптом на сцені зявився пес і влігся позад хлопців. В залі – сміх. А артисти, не розуміючи, в чому справа, продовжували натхненно співати. Для них ситуація стала зрозумілою, коли вони почули завивання цього пса, котрий, напевне, ще й бажав допомогти співакам. Звісна річ, що номер, який для глядачів з урочистого перетворився на мало не цирковий, мав шалений успіх. А чотирьох артистів з «Тайстри» ще довго порівнювали з героями відомого в той час польського телесеріалу «Чотири танкісти і пес»… Забавні, та від того не меш повчальні історії на шляху гурту виникали ще нерідко; деколи, що називається, на рівному місці. Та всі музиканти відносились до таких трафунків з гумором, або ж, принаймні, сприймали їх по – філософськи.

 Як по – філософськи хлопці сприйняли і звістку про осінню гастрольну поїздку колективу на Ударну комсомольську будову – лісопромисловий комплекс в м. Усть –Ілімськ. Як завжди, ініціатором цієї поїздки став обком комсомолу. Програма виступів «Тайстри» на цій будові була розрахована на тиждень, але в зв’язку з непорозуміннями, що виникли при відправці ансамблю, термін перебування (а, отже, і виступів)  скоротився до двох днів. Летів гурт з пригодами, які почались ще в Москві – там не захотіли відправляти апаратуру «Тайстри» тим же рейсом, яким музиканти слідували далі до Іркутська. Перспектива прибути на місце гастролей без засобів для їх проведення мало тішила хлопців. Вирішили телефонувати в ЦК ВЛКСМ. Справа залагодилась. Та далі – знову проблеми, на цей раз метеорологічні. Іркутськ не приймав, то ж довелося частину дня провести в аеропорту Чити. А це за собою потягло наступну проблему: вже в Іркутську артисти заледве встигли на потяг, який повіз «Тайстру» до місця призначення… Перше, що треба було зробити по прибуттю на місце – довести до робочої кондиції апаратуру після багаторазових операцій по її завантаженню та розвантаженню в літаках «Аерофлоту». А господарі, що були дуже засмучені звісткою про зміни в графіку нашого перебування, намагались своєю неперевершеною гостинністю знівелювати всі проблеми. Що їм в повній мірі з успіхом і вдалось. Та нічого не вдієш – квитки у музикантів були вже на руках, то ж після двох концертів і короткого знайомства з містом на «Тайстру» чекав не менш напружений зворотний шлях. Щоправда, земляки, яких артисти з Карпат випадково зустріли в Усть – Ілімському готелі, настійливо запрошували їх ,,змотатись на один – два концерти на золотовидобувну копальню в Красноярський край за ,,якихось2000 кілометрів. Транспорт (літак АН – 2) і все решта – за рахунок приймаючої сторони. Довелось, посилаючись на обмеженість з часом, чемно відмовитись від непланової пропозиції. Попереду в «Тайстри» були знову Братськ, Іркутськ, Москва і Івано – Франківськ. А далі колектив чекало рідне Яремче і звістка про те, що у гітариста ВІА Романа Григоріва поповнення в сім’ї – народилась донька, з чим його всі щиро й вітали. В такій же ситуації того року, але влітку, побував і Анатолій Юрійчук. Звістка про народження доньки знайшла його на гастролях по Верховинщині.

Гастрольна ейфорія досить швидко минула. Буденна, але від того не менш творча робота швидко ввела гурт в звичний ритм життя: домашні концерти для туристів і гостей міста змінювались разовими виїзними концертами в інші міста і області на новенькому автобусі «Кубань», який ансамбль отримав в своє розпорядження взимку 1983 року. Тут доречно буде подякувати тим професіоналам своєї справи, які забезпечували транспортування колективу та апаратури. Довгі роки виконували цю нелегку і відповідальну роботу водії Будинку культури Василь Дрогобицький, Ярема Данилишин, Теодор Калабай, Василь Ханенко.

В проміжках між виступами колектив працював над новою програмою, яку навесні того ж року готувався репрезентувати на республіканському телеконкурсі «Сонячні кларнети». І, відрадно, що праця яремчанських артистів була оцінена журі найвищим балом – колективу було присвоєне почесне звання Лауреата цього престижного  конкурсу. І знову – робота, робота, робота… А попри це й деякі кадрові зміни, які стосувалися виключно технічної служби ансамблю. Виїхав на постійне місце проживання в Москву звукооператор Юрій Кресан. А після того, як зовсім недовго цією справою в колективі займався Микола Настюк, в 1984 році в «Тайстру» прийшов Володимир Гуменюк. Того ж року ряди музикантів з Яремче поповнив Василь Вірста (тромбон), який ще й нині радує глядачів своєю віртуозною грою не тільки на тромбоні, а й на сопілці. Повертаючись до Володимира Гуменюка, потрібно відзначити, що його знання і досвід добре прислужились музикантам в контексті високоякісного звучання і стабільного технічного стану апаратури. До речі, про апаратуру. Та, що раніше була придбана, вже завершувала свій ресурс, а про щось нове – ні слуху, ні духу. То ж довелось знову включатись в пошуки можливостей оновити свій апаратурний парк. І на початку літа 1984 року завдяки старанням директора МБК (а заодно і соліста гурту) М. Цішевського «Тайстра» вже мала в своєму розпорядженні синтезатор «Vermona» німецького виробництва. Згодом, з приходом в ансамбль наступної солістки – Наталії Зибилюк – гурт з її допомогою спромігся придбати свій перший багатоканальний мікшерний пульт і це дозволило колективу піднятися на ще більш якісний щабель звучання. Однозначно можна стверджувати, що Наталія як співачка стала приємною окрасою «Тайстри». Пісні у її виконанні ніколи і нікого не залишали байдужими. І тішити б їй своїм співом ще довгі роки вимогливого, але від того не менш вдячного глядача, який так її любив. Та… Знову обставини…Вони склались таким чином, що музиканти, попри все своє небажання, змушені були розпрощатися з Наталією Зибилюк в зв’язку з її одруженням та народженням доньки. Така ж приблизно історія і з співачкою Ярославою Лазорів, яка ще швидше покинула ансамбль. Наталія і Ярослава прийшли в «Тайстру» майже одночасно – в 1985 році, тоді ж концертні програми почав вести і Ярослав Поташник, який, як виконавець, ріс буквально від концерту до концерту. На кінець 1985 року згуртувався надзвичайно потужний і професійний колектив. Йому під силу вже було вирішення найвищих творчих завдань.

 Такі завдання, і не тільки творчого плану, чекали ВІА вже наступного, 1986 року, коли, прийнявши в колектив нового клавішника Івана Досина, зовсім несподівано «Тайстра» по путівці ЦК ВЛКСМ України в складі агітаційного поїзду «Комсомолець України» відбула в Чорнобильську зону, хоч запланований (а, отже, і відомий ансамблю) маршрут цього потяга мав пролягати територією Кіровоградщини та Дніпропетровщини. Нема потреби, напевне, пояснювати, чому так сталось. Адже це рік великої Чорнобильської трагедії, трагедії всього українського народу. Та тоді мало хто знав правду про причини і наслідки аварії.


 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

 
Copyright MyCorp © 2018 | Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz